lördag 14 mars 2009

Innebandyturnering 12/3

Det var tänkt jag skulle dit och titta på och fota lite.men vid 15 tiden fick ja reda på att ett av lagen var för få så ja fick ställa upp i Sandras lag. Eftersom man även tävlade i bästa outfit så var deras idé att vi skulle ha högklackat, korta kjolar och utmanade kläder o smink.

Nicole fick vara med när vi bytte om sen passade Coffe henne när han inte spelade. som tur va så kom Philip dit och kunde följa med Nicole hem när hon trötta på att vara där. Vi spelade 4 matcher där vi lyckades åstakomma 1 mål. Sandra vurpa ett antal gånger i sina tejpade höga pumps, maja lyckades skada andra, sara sträckte en sena, jessica var helt slut och jag var så öm i mina ben. vi spelade fram till efter 20:00. Turneringe varade till efter 21 men jag gick hem för att ta hand om Nicole. Alla var jätte duktiga och det var verkligen en jätte underhållande kväll.


Vi fick inget pris men vi fick i alla fall höra att vi nog var det mest underhållande laget...Bimbos på hal is. en sak är säker jag ska aldrig mer spela innebandy i högklackat!





Inga kommentarer: