onsdag 25 mars 2009

Solen skinner och snön blänker

Ja vackert är det men fruktansvärt kallt. Men här inne får man lite vårkänsla när man tittar ut på dagiset och ser sin dotter vada i snön. Hon älskar snö. Jag och Philip planerar övertid i dag men först ska vi till olofström och lunchdejta med kalle ball. Jag mår lite bättre i magen efter att ha börjat med mediciner igen. Nackdelen är bara att det är äckligt. Den flytande medicinen är exakt samma som mamma tvinga i mig som liten och jag grät och undvek skiten, nu sitter jag självmant och tvingar i mig den. Ironiskt. Tyvärr gjorde den ingen snabbverkan så ja får helt enkelt bara hoppas på att jag är någorlunda frisk till på fredag. Philip sitter och mixtrar lite med bilderna till redovisningen och jag sitter och letar lite musikstilar. det ser ut som en lovande dag :)

Inga kommentarer: