onsdag 25 mars 2009

Im bored!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Ja, vi är vänner på facebook.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Nej.

3. Vad åt du senast?
En gigantisk black and white pizza.

4. Har du fått någon komplimang idag?
Ja och jag blev så glad.

5. Har du varit med i en rättegång?
Nej det vill jag inte minnas att jag har.

6. Är du polare med grannarna?
har dom på facebook, räcker inte det?

7. Vilka länder har du bott i?
Räknas språkresa, i så fall Sverige och Spanien.

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Nån knapp vecka sen när jag var i Kristianstad.

9. Har du haft en stalker?
Ja, tyvärr.

10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Nej men tror det var nåt fult som Per-Arne.

11. Hur bra är din syn?
Ja, jag har ju inga glasögon så den duger väl.

12. Var är dina syskon just nu?
Om jag har några,så är de på andra sidan jordklotet.

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Drömen från i natt, Jag var i Karlskrona och yra..weird.

14. Vem ringde dig senast?
Min söta mamma.

15. Vilken tid gick du upp i morse?
07:30.

16. Vad ska du göra i helgen?
Hem till skåne och gå på stamp,träffa underbara polare och festa.

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Jag sitter och käkar. När börjar mötet? Klockan sex va? Puss" //Coffe

18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Governor Andy, Hässleholmsfestivalen 2008.

19. Vad finns i din bakficka?
Bankkvitto.

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Försökte trösta min dotter som var ledsen och inte kunde somna om.

21. Vad är det första du gör på morgonen?
Tittar på kyrkklockan.

22. Vad ska du göra efter det här?
Jobba över med skolprojektet.

(Snodd från Christopher Halvorsens facebook.) ^^

Inga kommentarer: