onsdag 11 mars 2009

Si o så men jag lever

Underbart jobbigt att vara en kvinna me alla dessa kvinnliga besvär som pms, hormoner och röda veckor som överraskar. Men det är iaf ett bevis på att allt är som det ska vara. så man ska la helt enkelt inte klaga för mycket.

Skolprojektet fick sig ett lyft igår när jag börja utveckla det till ett bildspel med blandad text och bild och tror jag kommer jag kommer få med det viktigaste. Hittills ser jag att vi nog kommer hinna bli färdiga i tid.

Skoltidningen har fått också fått ett lyft. en utseende förändring vi tackar Coffe för. Vår lärare gillar den och tycker om våra planer om vad som ska stå i den och vi hoppas att vi kan göra bra reklam för skolan och att både folk i och utanför skolan är intresserad att läsa den.

I kväll ska jag bara mysa i min ensamhet, svulla i massa godis och glo på dålig tv och sen får vi se vad som händer...

Inga kommentarer: