fredag 9 oktober 2009

Vill inte gå hem!

Jag hamnade vid den splitter nya monster datorn vi har fått på skolan. Den är awsome! Spotify, bloggar lite och väntar på att månbombningen ska visas live på aftonbladet. Vill inte gå hem, hemma väntar en stor diskhög och en tråkig ensamhet. Nicole ska inte hem än på ett tag och jag ska inte tvätta förrän i kväll. I kväll kommer dessutom min bil tillbaka, hade nästan glömt bort den. Inte för att bilens ankomst hjälper så mycket. Blir en hemmahelg med Nicole eftersom jag inte har barnvakt i skåne och Phille ska ha upp sin söta flickvän i helgen.
Jag vill inte gå hem, hemma är fan det enda jag har varit de senaste kvällarna, där är kallt och händer oftast inget kul. Börjar sakta kunna hanskas med trisstessen, men det är svårt, har för dåligt tålamod. Men nån helg måste ju vara lugn. Och tyvärr blev det denna...