måndag 12 oktober 2009

Internet är slut hemma..igen!

Ännu en gång har jag lyckats använda mer än 5Gb på mindre än 30 dagar. Skyller på mitt älskade spotify. Dags att leta sig vidare, har redan fått förslag på en bra bredbandsoperatör. Men sånt får man ju sköta i skolan nu.

Igår var en jätte bra dag. Nicole och jag trotsade regnet och gick till lekplatsen i en timme. Hon var pigg hela dagen och la sig i tid. I helgen har jag dessutom fått lösa det som har varit en tung sten. Inget mer otalt, ingen mer plågad tystnad. Vi ska ju faktiskt vistas i samma byggnad i 8 månader till. Så vi skärpte till oss och pratade ut.

I dag börjar ett nytt block av samhälle och engelska, men det har jag redan. Min framtid hänger på vad min mattelärare kommer säga till mig i dag..Så spännade att jag blir helt pirrig. En mening kan förändra allt. Galet.

Sitter vid skolans nya monster dator och lever livet och väntar på lunch som i dag blir hemma hos Phille. Hos mig ser det ut som krig...igen! fattar inte hur 1 ½ person kan lyckas med det!?