torsdag 1 oktober 2009

Äntligen har jag internet igen!

Har varit 2 plågsamma veckor med typ 32 kb. Man har typ inte kunnat göra någonting. Nu är det ny månad och jag sitter med 37,7 Mb och mår som en gudinna. Kom på att jag har as mycket jag ska göra i morgon. I kväll med förvisso men i morgon är det brutalt mycket. Först redovisning om Jane Austen boken, projektarbetet, ringa sjukhuset som vill ha återbesök när jag inte kan, sätta in pengar, till biblioteket, ransaka mig själv, vara på möte i hässleholm 15:00, ringa och kolla upp nytt bredband, shoppa, käka och styla till mig innan jag drar in till stan på kvällen för att förhoppningsvis återförenas med Pidde & co. Festa för en hel helg och sen åka tillbaka till skolan på lördag....Har inte så mycket val, måste vara utan henne om jag ska kunna få färdigt projektet. Tyvärr så hade jag igår fått trevliga planer för oss i helgen, men de skiter ju sig om hon inte är här...Dessutom ser min lägenhet ut som kom och hjälp mig att dö, ja seriöst. Pinsamt värre! men då har jag ju nåt att roa mig med i helgen, nu när jag är ensam. Nicole slog rekor i dag, hon var uppe till halv åtta. jag hann både mata och bada henne. otroligt, måste jag sitta över och plågas i skolan för att hon ska hålla sig vaken...hmm* nej sånt pallar vi inte. Oj nu kom phille så nu är det Idol dags innan jag och Jane Austen återförenas.