torsdag 15 oktober 2009

Bultande huvudvärk

Kylan slog till från alla håll, jag är så lätt känslig. Min hjärna överarbetar sig nu för att hitta värmen igen. Men allt den finner är ett stort hål av växande kyla, ett hål som behöver skriva av sig innan den exploderar till migrän. Inga texter på 2 dagar, vet inte om jag ska se det som positivt eller negativt. Huvudvärk ge det i alla fall. Igår fick jag min första feedback på mina texter. Jag har tillåtit en när vän att läsa det som är långt ifrån färdigt. Han sa direkt att han visste att det här verkligen var min genre och att började förstå vad jag egentligen kände. Han har rätt mina texter är jag, kanske därför jag måste fortsätta skriva dom för att undvika huvudvärk över att känslorna spelar mig ett dagligt spratt när jag minst anar det, hade jag bara orkat och haft tid hade min bok varit full för länge sen. men än så länge får jag spara det mesta i huvudet pga tidsbrist. Nej bäst att bege sig hem och ta en stor dos med huvudvärkstabbletter så man orkar med kvällen och så huvudet inte brister...