torsdag 8 oktober 2009

Godkänd!

Så nu kommer det stå i mina papper att jag har omdöme i svenska b och det känns sjukt bra. Hela dagen har jag bara blivit överröst med konstruktiv kritik som bara gett mig energi och längtan efter att sätta igång med nåt nytt för att fortsätta utvecklingen. Även om mitt privatliv fortfarande står och stampar, känner jag att mitt skolliv har tagit ett jätte kliv. Även om jag och Martin kommer vara oense om bloggen ett bra tag till, så är jag i alla fall stolt över mig själv att jag står på mig. Han kan ju inte gilla allas idéer och tankar helt enkelt. I morgon väntar en utvärdering av ämnet, sen är det helg och jag har ingen aning om vad som ska ske eller ens vad jag har lust med....Just nu vill jag bara sova bort den, gömma mig under täcket och önska man kunde ta tillbaka allt som sagts i onödan...Jag är trött, men jag och Phille väntar på dubbelavsnitt av Heroes sen får jag se vad jag gör med resten av natten, är för orolig för att sova lugnt i natt, sömnen får jag väl helt enkelt ta igen i helgen. Mamma, ring nu då!