tisdag 20 oktober 2009

En toppen dag

Jag orkade inte skriva ner va som hade hänt i dag, så jag kopierade mina stutusar från facebook, eftersom jag vet det finns vissa som läser min blogg som faktiskt inte har facebook...Har varit en bra dag iaf.

Dagens första status på facebook:
Dagens projektarbete: Samla ihop alla redovisningsprojekt och lägga ut dom på skolbloggen. Vore väldigt tacksam om ni med bildspel lägger upp dom på youtube eller ger dom till mig så snart som möjligt. Allt ska vara uppe innan denna veckan är slut!

Dagens andra status på facebook:
Har varit så effektiv att jag nästan kan ramla ihop av stolthet över mig själv ;) Lärde mig att man ska aldrig säga aldrig, jag har varit Anti när det snackats om en Tanzaniagrupp på skolan, men vem är det som sitter och renskriver efter första diskussions mötet...Kanske blir detta blockets projekt för min del, vem vet? :D

Fan va duktig jag varit i dag !