måndag 5 oktober 2009

Var kom kylan ifrån??

Jag darrar okontrollerat, det känns som det är vinter fast utan snö. Sitter i polotröja och stora mysbyxor, inlindad i ett täcke och tittar ut över min lägenhet. Det ser ut som det har varit krig här! Jag hatar sånt egentligen, men det är jag själv som orsakat det denna gången, ser ut som nån gått och självdött, eller nåt. Står och dansar i tvrummet för att hålla värmen, det hjälper lite iaf. Snälla John Blund, kom i tid idag. I dag har varit en bra dag, tyvärr så bra att texterna börjar bli som en dimma i huvudet. jag får nästan tvinga fram ord och det är ju inte lika vackert. Usch känner mig som en liten tjockis efter att ha ätit chips med Phille, dags att banta igen, japp japp! Fast just nu håller väl mitt överflödiga fett mig varm, haha*
Fick ett sms för nån stund sen som förvirrade mig, men lär inte bli mer av det, så välkommen tillbaka texter ! Ska gosa ner mig i soffan med mitt täcke och mitt skrivhäfte. God natt världen!