onsdag 7 oktober 2009

Ensam och frusen

Jag fick inget svar så jag fortsatte med min vänskapskväll. Men lagom till att Phille hade gått efter några timmars underbart kompissnack och tvtittande så, hamnade jag i verkligheten igen. Det är nåt fel på min värme i lägenheten. det drar någonstans. 3 element av 4 är på men det är som en kall vind cirkulerar i rummet. Jag kommer dra på mig en förkylning av att vara inomhus!
Långt ifrån trött, mest rastlös och frusen. kylan får huden att knottra sig och jag funderar på att dansa loss i vardagsrummet bara för att hålla värmen. Tur man inte har nån granne brevid sig. Hon flyttade visst nyligen, men jag har varit för upptagen för att märka det i första taget. Har varit för upptagen för att märka mycket..som att andra har ett liv som inte är som mitt. Tankar snurrar men för kallt för att skriva och absolut för kallt för att skriva störiga sms.Nej börja dansa då, ja.