söndag 18 oktober 2009

En underbar helg med Dennis!

Kom hem för ett bra tag sen från bromölla. Dennis hemstad. Vi har hängt sen, ja i fredags efter skolan. Vi har snackat skit, dansat, stylat och festat. Han är en av de coolaste människorna jag vet och han har varit med mig. Kvällen blev inte alls som jag trodde, först va det en massa jidder från internathållet om malmö men det slutade som planerat från början i Bromölla. Jag hängde med eftersom min bil skulle dit, Johannes kunde verkligen köra han. Nu står den på internatet och jag är skyldig han en massa coca cola eftersom han var nykter o hade inget annat än vatten att dricka och han fick köra runt oss en massa. Väl hemma så vandrar man runt i sin ensamhet och undrar var som händer här näst, John blund har inte kommit och jag har fett tråkigt, trodde faktiskt jag skulle vara hemma mycket tidigare än jag var men shii fick jag...som sagt kvällen blev inte alls som jag trodde och kanske har jag mig själv att skylla...Men kul har jag verkligen haft denna helgen och har många minnesvärda minnen!