torsdag 22 oktober 2009

Mitt vackra möte med John Blund

Han hoppade in i mitt kalla rum, han gav mig värme. Han förklarade att hans syfte var att ta mig i in i drömmarnas värld för att låta mig hamna i harmoni. Denna ståtliga varelse bädde ner mig. Lämna mig inte John! John kröp ner hos mig och sa att han skulle stanna tills jag somnade lycklig. Hans värme kändes nästan verklig, här kan jag stanna för evigt, i drömmarnas land. Han strök mig ömt i håret och sakta försvann verkligheten och jag fick en underbar natt med god sömn. När jag slog upp ögonen i morse, var han kvar. Han hade också somnat. Då förstod jag att det var inte dags att gå upp än. Han var så vacker när han sov. När jag vaknade igen vid 8 så mötes jag av ensamheten. John hade gått, men det gjorde inget. Jag hade fått sova i hans trygga famn, jag var utvilad och var nu redo för ännu en ny dag. Tack John Blund för att du gör mig lycklig och låter mig sova igen. Tack.