söndag 4 oktober 2009

Nyvaken...

Nej jag har faktiskt varit upp i en timme, men det är först nu jag fick ett uppvak. Skönt att man hade sovmorgon och fick drömma och sova ut ordentligt på nästan en månad. efter att ha sparkat på sängen en stund när jag kom hem, så det började värka i foten så blev man ju rätt trött och fick ont. Den ville trösta mig, äntligen trösta mig. Och jag fick efter många veckors väntan krypa ner i den enda trygghet jag har, jag fick ligga i min säng igen. jag fick äntligen slappna av och njuta av flera timmars god sömn utan mardrömmar och kallsvettningar. Men jag tror inte jag återvänder...Jag fick mitt. Och det var vackert.....men aldrig mer, aldrig någonsin...eller ja, inte än! Jag är i skolan för att arbeta med mitt arbete, men efter uppvaket så återvänder jag hellre till mina texter tills pulsen har lugnat sig, ..saknar min säng, hoppas den går sönder snart så jag slipper se den stå där och se så bedårande mysig ut. Tur man har en soffa som är så jäkla skön. nej nog om om mina sovställen, blir ju bara trött av att tänka på dem. Återvänd till verkligheten för fan! dessutom mitt aldrig mer, aldrig någonsin på facebook handlar om nåt helt annat, för så besatt är jag inte av min säng, haha.Hoppas mina föräldrar stannar på middag i dag för i dag behöver jag verkligen dom...så Plz