måndag 5 oktober 2009

Kändiskåt, jag?!

Hahah, okej då lite. Men jag blir faktiskt inte friends med dom på facebook bara för att jag har hört att de är kändisar utan jag gillar faktiskt dom för det de gör! Jag har mellan 25 och 30 kändisar på min sida. Var av 4 är världskändisar från tv eller högtalarna. några skådisar och några gamla favorit artister som jag fortfarande diggar och är nyfiken på vad de håller på med. Jaha men då tänker väl du, so de skriver ju inte...LOL* tänk för att de gör de. Ja har haft några konversationer med några av dem via mejl och statusar. Så helt anti sina fans är de inte.

Anledningen till att jag skriver om detta är för att det kändes rätt kaxigt att sångaren i Lok/Lillasyster som är några av mina gamla favoritband sen länge diggade min status :

I dag känner mig lite emo, ingen som vill vara min vän. ska köpa en katt och gå hem och skära mig i armen med smörkniven! eller vad säger du, chris! ;)

Sånt blir man ju alltid glad över, när ens status uppskattas av folk som har mig på facebook, även detta förgyllde min underbara dag som bara flytit på i rätt riktning. Nu är det bara disk som är kvar att ta i tu med för sen är jag done med denna dagen!
Today was a good day and it´s still not over....I like it!