lördag 3 oktober 2009

Förlåt men ändå inte

Kära älskade du du är arg på mig..du är besviken för att ja bara snacka en massa bull....Känns kul att höra när man bara några timmar innan öppnat sitt hjärta och berättat om vad jag står när det gäller dig...Still hurt, remember. Du bara tänker :tönt, det är ju snart flera år sen! Ja so what, jag älskade dig din fis! Är det då konstigt att man hellre stannar på fest hos folk man känner sig trygg hos än att man åker till dig med rädsla för att mina sårade känslor ska ta fäste igen. Än en gång har jag lärt mig, prata aldrig känslar med killar, inte killar du än gång haft närmast hjärtat. Ja du och jag ser inte alls saken på samma sätt....Du kräver fortfarande bearbetning i hjärtat...

Ja ja nog med hjärtesorg. Kul hade jag igår. Så kul man kan ha när man är med Pidde & co. I slutet på april var jag där sist...sjukt länge sen. Natten var så kall så det blev ingen mat eller Qbar så jag får röja loss på Mcdonald´s sen. De skulle till Tatto mässan i dag och jag är på väg att åka och handla skor med familjen, innan jag styr min kosing ensam till Blekinge. Det blir till att sitta i skolan och stressa..på en lördag! Sen kanske jag ska belöna mig med kulturnatten i Karlshamn...Men det återstår att se....Muu på er*