torsdag 8 oktober 2009

Utvärderingsdag nr 1

I dag har våran profil blivit tvingad till gemenskap och det funkade verkligen. Vi kan nu verkligen kalla oss en profilgrupp med gemenskap. Vi har gått igenom och läst varandras feedback vi fick under tisdagen och onsdagen då vi redovisa. Jag är jätte nöjd med min redovisning och min personliga utvärdering jag fick av mina lärare var ännu bättre. Visst klart det finns saker att tänka på och visst nu har jag råkat försäga mig om min framtidsplan efter detta, så helt plötsligt fick jag en massa press på mig, men ja det behöver man ju om man ska komma nån vart i livet.
Sen har vi utvärderat den första tiden i profil och block. Gläjde, skratt och massa bus. Ja vi är enade nu. Jag var ganska seg när jag kom hit men deras glädje smittar av sig. Jag vaknade seg, men inte deppig. Jag vandrar om kring i min egen lilla värld.Slängde i väg ett fredligt leende innan, hoppas det märktes. Jag sitter just nu redan och stressar över vad jag ska hitta på till nästa block, som faktiskt är ganska tomt för min del. Nej nu ska jag gå och äta lunch med Phille så får jag se vad som händer när vi kommer tillbaka.