torsdag 1 oktober 2009

I skolan med dottern

Tog hit Nicole redan vid 14 tiden och nu sitter hon och tittar på Musses klubbhus medan jag granskar Jane Austens filmer, kollar efter musik och skriver på mitt projekt. känns som jag är sist färdig av alla. Den här veckan får 3 av 10 och det gör ju verkligen att man hakat efter och än var det visst inte slut. Helvete vad massa onödiga sms jag skickat. Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden så fort man gjort bort sig. Skämt ut sig själv, ja gjort är gjort ännu en gång. Men jag har inte tid att grubbla på det nu, nu sitter jag i skolan och ska bli mer än färdig med arbetet. Pratade med pappa precis, blir nog barnledig i helgen om jag lyckas fixa ett passerkort i sista minuten för då har jag helgen på mig med. Men går inte det ja då har jag bara måndagkväll på mig. Men ja vi får se hur allt blir....Just nu vill jag bara gå och lägga mig. gömma mig under täcket men ja får snällt vänta till i kväll och hoppas på att Nicole inte somnar här som jag ville från början...Jane Austen, nu fortsätter vi!