torsdag 8 juli 2010

På Isas balkong..

..ligger jag och myser i solen på en madrass. Ännu en het kväll. Kom hem vid 18:30, men då var min husnyckel på vift i Olofström, men nu är vi återförenade. Jag förväntade mig att jag skulle komma hem lika öm och sleten som igår, men inte ont nånstans. Igår somnade jag i Honers knä i Isas soffa och sov så tungt att jag missade att Honer hade lagat mat till mig. Jag vaknade av att solen lyste mig rätt i ögonen och att min mobil börja låta. Klockan var alldeles för mycket, men inte försent. Men det blev ingen frukost, bara en puss på Honer innan jag for i väg. Jag hade ju glömt att påminna dem att jag skulle börja tidigare i dag, men det gjorde inget 07:00 stämplade jag in, klar för 7-4 . Jag fick testa på att jobba med olika uppgifter och olika människor, vilket var lärorikt, tror jag kommer trivas som kycklingen i hönsgården där *haha*. Timmarna bara for i väg och Honer skickade massa energigivande sms på rasterna. Jag firade min bra dag med att köpa en gigantisk mjukglass och pussas extra mycket med Honer när han kom hem till mig.
I kväll tänker jag i alla fall inte somna ensam på nån soffa, så mycket vet jag. Nu ska jag in och se om min hunk har blivit nåt hunkigare, där han står och putsar på frisyren i Isas badrum. Sen ska vi nog hem till mig och se film.

Inga kommentarer: