måndag 26 juli 2010

Lyssnar på Techhouse och funderar över veckans kommande händesler

En dag av denna veckan avklarad. De andra sex, står som ett frågetecken just nu. Allt jag vet är att jag är kallade på möte i en av Adeccos lokaler i morgon eftermiddag och att jag måste hem för att betala räkningar. Sen ett halvår tillbaka om inte mer är det planerat att hela familjen skulle åka till Astrid Lindgrens värld på onsdag. Tyvärr är jag illa tvungen att ställa in, med risk för jobb! Inte hört något än. Måste inom PMR innan jag åker också, för självklart så la minneskortet av i telefonen och jag som är så tokig i att fotografera, kan plötsligt inte lägga över dem på datorn..suck* Alltid ska det vara nåt!
Det finns så många vänner jag skulle vilja umgås med dessa kommande dagarna, men frågan är om tid och lust finns, eller kommer det sluta med att jag sitter ensam?
För trots att det inte finns så mycket att göra hemma i Blekinge så längtar jag hem till mitt hem och står i valet och kvalet om jag ska lämna Skåne redan i morgon kväll och återvända hit lagom till att familjen lämnar Pippi landet, vad tycker du?

Inga kommentarer: