tisdag 27 juli 2010

Emerson Hart -When she loves you

Är en av de låtar som spelats på Spotify, men bara en låt har hamnat på huvdet vart jag än går:
..."Det gick för fort, vi vände blad, från ett sånt förhållande tar lång tid att tända å tända av, det bästa sex jag haft i hela mitt liv, jag nästan, nästan skämms att säga det högt..Fy fan vad sjukt att man kan känna sån passion, vi åt, drack,grät, vi skrattade och vi kom ihop.."Jag tror jag drabbats av lite saknad såhär på morgonkvisten och sitter och är lite tårögd vid tanken på det förflutna. Tjatigt att gnälla om vederbörande, jag vet, men så är det jag kan inte styra över mina känslor. År ihop sätter sina minnen. Jag har inget att göra med honom, förutom i minnet och i drömmarnas värld.Kärlek Vid Sista Ögonkastet med Maskinen går på repeat. Alla mina tidigare favoriter med bland annat Maria Mena, Kelly Clarkson och Johnny Cash får tårarna att spruta så det värker i ögonen och en tom känsla lägger sig i magen. Men det är bra att gråta, eller hur?
Efter regn kommer sol, inte sant?

Inga kommentarer: