söndag 4 juli 2010

Nedräkning pågår



inför kommande återförening. Om några timmar ska jag få se min sessa för första gången på flera dagar. Dagar hon spenderat i solen med hennes far, men i morgon börjar vardagen igen. Jag trodde min älskade hade det så bra hos sin far, att det bara skulle vara jag som känner saknad. Fel av mig att tro så, hon hade tydligen pratat mycket om mig och om att hon saknade sin mamma. Han berättade om en händelse med en vän, där han fått frågan på om det var hans dotter och barnet vårt hade svarat: " Mmm, det är min pappa, men jag har en mamma också". Så söt hon är.
 Så här lagom till att min ensamma dagar börjar ta slut, börjar jag få panik över att jag snart missat hela Basecamp (stamp). 3 dagars festen är flera mil härifrån, men jag  hör den ända in i vardagsrummet. Vill höra min kära vän Oskar spela. Jag vill dansa. Igår kväll stod jag och dansa på balkongen och längtade. Honer har vaknat upp och pussat lite på mig, men jag lät honom ligga kvar. Det blev sent igår. Tänker låta förmiddagen flyta förbi också innan jag återgår till min mammaroll och skickar över Honer till Isa.

Inga kommentarer: