lördag 4 oktober 2008

va sur jag blir...

det är sjukt kallt ute, min port krånglar, jag har halsbränna och det är inte nåt vettigt på tven! Många av mina kära klasskompisar är på kulturnatten i karlshamn, men jag kunde inte hänga med eftersom jag inte har någon barnvakt. men men det kommer fler gånger...



Usch jag hade sån riktig städnoja innan i dag, jag diskade, putsade och dammsugade i varenda vrå. Tog lite längre tid än planerat eftersom man blev distraherad av tvprogram och nicole som ville busa. SÅ när klockan var 18:30 så hade jag fortfarande inte svabbat golvet men det värsta var endå tanken av att stöka ner i köket för att laga mat och eller ännu värre smulor/ rester som hade hamnat på golvet oavsett var vi hade suttit. bara tanken på det fick mig att deppa ihop. så det fick bli en matig soppa som jag matade nicole med, bara för att hon inte skulle spilla.Men det blev ju dock disk iaf men men här finns inga dammtussar och golvet är snart skinnande rent men ändå det tog nästan 12 timmar att få det fullbordat! Suck

Inga kommentarer: