lördag 18 oktober 2008

funkar ännu =)

mitt internet har inte svikit ännu..visserligen har jag inte stängt av den än men ändå. Visst den e seg men ja har iaf kunnat betala elräkningen och kolla ut billiga dvd spelare. L kollade på live fotboll när jag och nicole var i väg och handlade. Fattar inte vi är 3 stycken och det ser ut som om det varit fest eller nåt här, disken är nästan lika mycket som igår, skräphögen ska vi inte tala om, dammkorna i vardagsrummet är kvar eftersom jag varit för seg för att städa. men nu känner jag mig mer männsklig och börjar känna mig redo för att sortera tvätt, slän ga sopor och kanske dammsuga...diska det tar vi i morgon. I kväll börjar jag min pencilin kur mot min långvariga öroninflammation. inte varit ett dugg nyttig denna helgen men det skyller vi på att jag har haft besök haha. nej nu ska jag byta till nattlinne på nicole....

Inga kommentarer: