fredag 17 oktober 2008

upp o ner, ner o upp

beskriving av mitt liv just nu. Forfrarande inget internet hemma vilket är ganska deprimerande. Har ganska många tusenlappar kvar på kontot. köpt bil som går som en liten pärla. Öroninflamation som består. Varit hos doktorn. han tror det är något mer än bara inflamation. smärta som är oförklarlig. Bråkat med mattias. Mår psykiskt dåligt. kallad för ond människa. somnat i soffan 3 kvällar i rad. inte orkat diska eller städa. skrivit färdigt artiklen om apjävlen. kommit på värsta planen med redovisningen inom matten. varit på föräldramöte. börjat äta kosttillskott i massor. håller på att rensa kylskåpet från onyttigheter. skaffat detox. kört en massa bil. ensam. philip förstår mig. får besök av kompis i helgen. är egoistisk. börjat läsa och sjunga mer med nicole. älskar min dotter mer än någonsin. har inget tålamod. lätt irreterad. är lat. önskar jag var hel igen. Har så jäävla ont i höger sida av ansiktet. vill bara sova. önskar jag hade internet hemma. vill bara bli kramad och känna mig uppskattad för den "onskefulla" människa jag är. Jag är i alla fall vaken och i skolan ....

Inga kommentarer: