tisdag 14 oktober 2008

Anti Kalle ...NOT!!

guud vilket missförstånd. Jag har varit helt fundersam på kalle de senaste veckorna eftersom han verkat helt anti amelie, bara så där. Så jag svara med samma attityd. Inga sms, ingen msn, nåt enstaka hej men inga kramar....jaha ja det är väl bara o vänja sig tänkte jag. Igår bara gick han förbi när vi skulle hem o äta o då slog det mig att fan..nu är det så. Inget mer Philip, Kalle o Amelie. Hahah ack så fel jag hade. Kalle klappa mig på huvudet i dag och frågade : Varför är du så Anti kalle nu för tiden? Jag förklarade vad jag hade trott och han bara skrattade och sa att det var helt fel. Han sa att det var jag som varit anti och han bara hade backat eftersom jag verkade sur! shit förlåt, va hemsk man känner sig. Och nu är allt som vanligt igen =)

Inga kommentarer: