söndag 19 oktober 2008

helt okej söndag

blev inte riktigt som planerat. blev en aningen bättre. Nicole gav mig sovmorgon, datorn fungerar i alla fall till 90 % igen, har slängt en massa onyttigheter, käkar sönder mig på pencilin, alvedon och en massa andra kost tillskott för att kunna klara av dagen och min sega öroninflammation som aldrig ger sig. Sagt hejdå till L o sen gick jag och nicole och la oss för att vila men det blev några timmar för mycket. Sen körde vi till olofström och handlade en skartsladd till min min alldeles egna dvdspelare som jag köpte igår kväll. Så nu kan nicole titta på telitubbies hur mycket hon vill. Snacka om att det var uppskattat, var knappt så hon ville gå o äta middag. Middag, ja tillomed jag kan laga middag. Men det ska jag tala om att det sker inte så ofta som det borde. Men i dag blev det verkligen middag med stort M. Nog för jag och Nicole brukar äta så här dags, men i dag var det tillomed så jag vill skryta. Nicole har ätit upp allt på sin tallrik! Så nu vet jag att kyckligfiléer med soya, timjan o svartpeppar passar fröken i smaken. Nu ser här förvisso ut som ett bombnedslag igen men det gör inget, jag är för glad för att bry mig ;)

Inga kommentarer: