fredag 10 oktober 2008

fredag 10/10 13:50

Sitter här med en hosta som faktiskt känns värre än vad den gjort under hela veckan, plötslig feber och illamående. evig väntan på att tiden ska gå så man kan gå o hämta den lilla på dagis. Vid 15
tiden kommer min mamma och hennes hund hem till nåt som ser ut som ett bombnedslag med alla grejer och kläder som ligger o dräller över allt. Jag måste posta några viktiga brev och har precis betalat hyran över nätet. Har inte ätit lunch än, men börjar bli tveksam om jag får ner något eftersom det känns som jag har spik med med stora kittlande hårtussar, som har fastnat i halsen och mina bafusin piller hjälper inte längre. Jag håller på att skriva ut massa information till min kommande artikel och har planer på att skriva den för hand hemma. I kväll kommer pappa och lånar ut sin bil eftersom jag hade tänkt åka till Äppelgården, utanför Pukavik, där min "lärare" har gårdsdag i morgon mellan 10-15......http://www.appelgarden.net/ , förra året var de över 400 personer där så jag tror det kommer bli en kul upplevelse, om inte annat så i alla fall för Nicole. Hoppas vi kommer äta pizza i kväll. Nej nu orkar jag inte vänta längre, nu går jag!












Inga kommentarer: