torsdag 9 oktober 2008

sovmorgon, redovisningar, utvärderingar

fullspäckad dag. Nicole vakande i natt o kunde inte somna om ensam så hon fick sova hos mig, men hon kom inte i ro förrän vid 5 tiden vilket gjorde att när vi skulle gå upp vid 07:30 så blev det - nej nej nej mamma och en massa viftande me händerna och ihoptryckta ögon som vägrade öppna sig. Buttert följde hon med till dagis, men vaknade3 till liv när hon såg de andra barnen.

I skolan var det de sista redovisningarna av Samhälle A och det var bara 50% av eleverna på på plats så lärarna var måttligt nöjda. Jag var där iaf för att visa intresse trots grov förkylning. Var på extra myshumör i dag så jag kela en massa me Phille...kallas uppmärksamhetsbehov om ingen visste hahah. Kalle är tillbaka me...fick tillomed en kram

Har haft utvärdering me profilen och börjar redan skissa på nästa nästa artikel. Har även slått nåt rekordbästa i att käka upp en hel Maoam. Inget ja e jätte stolt över men gott var det. Nu ska jag låsa klassrummet, hämta Nicole och gå hem och kolla på top model.....Eftersom min dator e död där hemma så blir det nog inget mer skrivet förrän i morgon...suck, bye bye

Inga kommentarer: