måndag 6 oktober 2008

"Hårboll"!

Guud, det här har varit den värsta dagen på länge. Dagen börja me lite gulslemig hosta men sluta med långa hostattacker och känslan av att en hårboll satt fast i halsen så man bara ville spy...vilket jag gjorde 3 gånger. Jag blev, kallsvettig, trött och illamående och allt jag längtade efter var att få krypa ner i min säng och få vila av mig smärtan. Det var så jobbigt att jag verkligen önskade att det var en riktig hårboll man hade så man bara kunde dra ut den..Pga av min trötthet var jag helt säker på att skulle jag gå hem för att vila skulle jag säkerligen inte vakna förrän i kväll och då hade ju Nicole varit fast på dagis och folk trott man var helt knäpp. Så det var bara att hålla sig i skolan och skämmas över sina omysiga hostattacker och låta folk undra vad man gjorde där när man spydde på toa. Men jag lyckades hålla mig på benen och det betyder ju att jag inte kommer missa när min dotter ska hem från dagis. Mår inte speciellt mycket bättre nu men jag har iaf klarat av dagen!

Inga kommentarer: