fredag 3 oktober 2008

fredag...

Hade feber o influensa på gång i natt, men me tanke på att i dag var sista samhälls lektionen innan redovisningen på onsdag så kunde ja inte vara hemma. Själva redovisnings planen e ju redan färdig, men sen har vi en, helst två artiklar som ska komma med i tidningen. Nicole var inte här i dag så jag fick jobba ensam och det gick faktiskt fortare än vad jag trodde. visst artiklen är ju inte rättad till 100% men innehållet är iaf godkänt. Jag trodde jag skulle bli tvungen att jobba till tre med den där artiklen, men nu sitter jag här 12:45 och kan inte göra så mycket mer åt den. Philip jobbar över med sin grupp, jag är hungrig men har inget läskande gott som väntar hemma, Nicole ska inte hämtas förrän 14:30! Fanns visserligen en tvätt tid man kunde sno men samtidigt har jag för mycket tvätt för att hinna få klart det viktigaste innan tiden e slut. Vad jag vet ska vi ingenstans i helgen så vi får la gå lättklädda hemma och tvätta på söndag i värsta fall. Nej nu ska jag ta en rökpaus

Inga kommentarer: