söndag 12 oktober 2008

I tyringe

just nu sitter man i tyringe och njuter av att ha tillgång till internet. Var tvungen att köra tillbaka bilen i dag och det gick ju bättre än förväntat. Jag kan nästan påstå att jag är en ganska duktig nybliven förare. Igår var en rätt bra dag. Äppelgårdens gårdsdag var en kul upplevelse och Nicole ville rida islandshäst och verkade trivas på hästryggen trots att det var mycket högre upp än vad hon är van vid. Vi köpte äpplen, kollade på konst och klappade hästar. Hel mysigt. Men sen lagom till en uppvisning med islandshästar så ville nicole åka bil. så jag körde till Eko hallen och handlade gardiner och annat smått o gott. Sen var det rätt mysigt att chilla själv i soffan på kvällen.

I dag körde vi redan vid 9, så jag hann komma hit så pass att jag kunde köra pappa till hans teaterträning inne i stan. Nu ligger Nicole o sover i vagen där ute...fortfarande. Sen blir det väl att äta lite sen kanske vi åker och handlar lite innan vi ska hämta pappa och sen köra tillbaka till blekinge.
Mår ganska bra bortsett från hostan som inte gått över, nedsänkt hörsel på höger örat och huvudvärk pga det...men annars är det prima !

Inga kommentarer: