onsdag 22 oktober 2008

känns som söndag fortfarande...

gud datorn e som vanligt igen...fungerar, hänger sig, fungerar...klockan är nu 22:20 tackvare det. Sitter o kollar på ghost ship och tänker tillbaka på när jag såg den första gången tillsammans med Mr Lääckert för typ nåt år sen tror jag. Gud vad jag saknar honom, men tider förändras och jag är här igen och har inte samma möjlighet att festa som förr men men snart ska vi väl ses igen. Dessa tre dagarna i skolan har varit plågsamt långa. Jag har fruktansvärt ont i örat, vi har fått sjukt mycket matteuppgifter dock roliga och intressanta men det blir ett antal att tänka på som man ska redovisa på ett bra sett...igår slängde jag dessutom ihop en artikel på rekordtid...till skillnad från den där goeldisapan som tog flera dagar att skriva. Har varit en hel del känslomässiga bergodalbanor bara på tre dagarna. jag känner jag har hamnat fel karusell, jag börjar må illa. Som tur e har jag fått lite stöd av folk som känner igen sig i hur jag har det och desutom lyckats ta sig igenom det och känner sig lyckliga nu. behåller jag bara motivationen till att vilja bli lycklig så vet jag att jag kommer klara det, visserligen inte ensam men ja ska klara det. Har precis städat ur det sista överblivna i kyl o frys för att fylla på med nyttigheter. Så fort min pencillinkur är slut ska ja faktiskt prova på en detoxkur och då e det ju bra om man redan börjat testa lite mer nyttigheter än vanligt. ska inte lova för mycket för som kalle säger så brukar jag ha 38 olika dieter och jag är en typisk jojobantare eftersom jag så lätt får ångest och vill tröst äta. Men någonstans måste man börja bryta den onda cirklen..och jag börjar nu..igen

Inga kommentarer: