onsdag 8 juli 2009

mitt humör nu för tiden är lika omväxlande som vädret för tillfället...Fick ett telefonsamtal vid halv tre av min käre vän kalle. Han hade tråkigt och ville hälsa på. bara så där. Gulligt värre. Han kom hit och vi busa med Nicole en stund sen skulle gå och väcka Phille så vi kunde hänga. Men det gick ju inte för han var inte hemma. Han var i Olofström och hjälpte Chasse och flytta. Så vi bestämde oss för att åka in. Hon hade fått bästa läget i Olofström och billig var den med. Mysigt och träffa världens bästa tjej igen. Vi tog en matpaus på vårt favorithak Katrins och inhandlade lite godis. Sen drog jag och kalle och nicole till lekparken och slog rekord på över en timme utan att nicole tyckte det var tråkigt. Vi (jag och nicole ) fick även träffa Olofströms snyggaste tjej. Gått på skolan innan och kalle känner henne mycket väl. vi fyra hade rätt kul. Sen drog vi till dom andra och hjälpte till och köra grejer. Nicole stannade med Kalle och chasse och de passade på att plocka blommor för att ge till mig. Jätte vackert. Klockan bara ticka i väg när man hade roligt så vi var hemma först vid 22:30 typ. Nicole var pigg och busig och hon och kalle gick in på rummet och gjorde kallekonst haha. Men tillslut gav hon upp och sa god natt till pojkarna innan hon frivilligt kröp ner i sängen. Och här sitter vi. Fnittriga på vin, humor och musik! Man inget annat än älska mina bästisar! På tal om bästisar, Pidde hörde av sig. Gud vad jobbigt det är att vara pank när han så gärna vill ha med mig ut på sina resor i sommar. Stampa stampa men nej ikke detta året heller. Slutsats älskar och saknar mina vänner och två av de bästa är här!

Inga kommentarer: