torsdag 23 juli 2009

Jag är frälst!!


Det är snart 4 dagar sen jag såg Walk the line för första gången. Trots det har jag bara önskat sen dess att jag kunde se den igen och igen. Har inte varit något jätte fan av Johnny Cash och än mindre till Joaquin Phoenix. Usch vet inte varför men har inte gillat han som skådis. Men efter att ha sett denna verklighetsbaserade filmen om Cash med Phoenix i huvudrollen så är jag frälst. Det var den bästa film jag sett på länge. Allting fick plötsligt en större betydelse när man sett bakrunden till denna underbara röst som ej längre finns mer än i musiken och jag tror nog att alla på denna jord drabbats av Johhny Cash någon gång i sitt liv. Så om ni vill se en bra film så rekomenderar Jag Walk the line. Gissa vad jag önskar mig i födelsedagspresent..!




June & Johnny Cash