onsdag 15 juli 2009

4 dar hos mina föäldrar

4 dagar fyllda med bus, mat, datanördande men framför allt nostalgi. Vi har tittat igenom alla filmerna med Fem myror är fler än fyra elefanter. Jag och Coffe verkade uppskatta det mycket mer än Nicole även om hon försökte hänga med i sång och bokstäver ibland. Sen kollade jag igenom gamla fotoalbum och lyssnat på en massa gamla skivor jag inte hade nåt minne av att jag ägde. Hittat massa saker jag vill få sålt, saker jag vet andra har mer nytta av och jag är ju bara ute efter lite mer pengar så jag kan börja spara igen. 2 dagar regn, 2 dagar sol. Skuttande hästar, mysgalen hund, trotsigt barn och pratglada föräldrar. Jag tror vi alla tre är rätt nöjda med vår lilla vistelse där. Får se när vi åker dit nästa gång :)

1 kommentar:

Marita sa...

Härliga dagar. Vi vill gärna ha fler sådana dagar.
Önskar Mormor o Morfar.