torsdag 23 juli 2009

Äntligen på benen igen



I dag har vi haft fullt upp med att packa och städa för nu är det klart. Vi åker till Åmål i morgon! Nicole är helt med på noterna om att vi ska åka långt och vart vi ska åka. Visserligen jobbar helena mycket av den tiden vi ska vara där men ändå. kommer bli skönt att komma dit upp igen. Få lite miljöombyte. Ja har hunnit med att springa inom biblioteket och lämna böcker och dessutom springa tillbaka och få en bok som Nicole fick i födelsedagspresent av Blekinges bibliotek.

Checklistor, mat, disk, tömma bilderna på mobilen, packa, duscha, gå igenom vad jag behöver tänka på när det gäller bilen med pappa och tvättat. Ja och sen hann jag även gå en 45 minuters promenad med Nicole i vagnen. Det var uppfriskande och rätt skönt att komma ut igen. Har till och med förberett regnkläder i fall man vill gå på promenader där upp också, vilket vi lär behöva för att inte för slappa oss helt igen. Dock har alla sysslor i dag satt sina spår. Brutalt ont i magen. Trodde jag skulle lägga mig ner och dö, ett tag. men sen dämpa sig smärtan och då förstod jag att det var stressmage. Typiskt. Men det går väl över till i morgon.

Så farväl alla blekingebor och skånefolk, hoppas ni får en underbar helg med massa kräftor, fint väder och massa skratt så ses vi igen en annan gång. *Kram*