onsdag 1 juli 2009

Ja här sitter vi

I dag tog jag och Coffe ett stort steg i vårt förhållande. Vi hämtade hit hans dator. Ja, du läste rätt.. hans dator. Det är typ hans andra baby förutom mig ^^. Nej men vi tyckte det var bättre han tog hit den eftersom han ändå redan typ bor här. Han går ju oftast bara till internatet när han ska kolla nåt på sin dator. Och ibland kan det ju ta sin tid. Så varför inte samla oss på samma ställe. Vi har tillsammans möblerat om här för att gynna både vårt tv tittande och vårt nördande framför datorn. Vi slåss inte om min dator längre och vi kan göra precis som vi vill och ändå har koll på varandra, nicole och tven. Kallar jag att vara kreativ.Så nu är han näst intill helt inflyttad, bara adressen som fattas. men ett steg i taget.

Förutom allt som hade med hans dator att göra har vi faktiskt varit vid stranden i några timmar också. Hur mysigt som helst. Nicole hitta en dagiskamrat, eller ja hon hittade snarare Nicole. De busade och jag och Coffe satt och lapa sol. Det åskade och hade sig en bit bort och molnen var många men trots det var det hett ute. Nicole var dock helt slut efter allt plaskande och bus så hon decka i soffan när vi kom hem. Hon decka i typ 2 ½ timme, vilket tyvärr gör att hon sitter i soffan och vägrar gå och sova. Men snart får man hoppas! Nu ska ja köra och fixa lite juice. bye for now

Inga kommentarer: