fredag 17 juli 2009

Deppdag blev gladkväll

I dag var inte min dag. trött efter hårda drömmar och rastlös. Orkeslös. Mitt i eftermiddagsluren blev man väckt och fick förfrågan om man kunde vara fylletaxi. Ja, why not. Vi skulle få pengar för det. Jag var helt yrvaken men gav mig fan på att göra det. Först köra Lucas och Erika till Mjällby, hämta Robert, sen in till Sölvesborg och göra ärenden. Sen till Asarum för att lämna av dem. Det var en lång men kul bilfärd. Kul att träffa Erika igen. V har ju faktiskt varit klasskompisar en gång i tiden. Cool brud, det där. Grabbarna var lika roliga som vanligt och hade stora planer på att bli lika fulla som förra helgen. Men den här gången behövde de inte oroa sig för att jag är med och försvinner iväg haha* Jag fick välbehövda pengar för skjutsen och nu är inte jag och Coffe så hopplöst fattiga längre. Var skönt att komma ut och köra lite och se lite folk. Jag blev gamla glada amelie igen som inte ville gömma sig under täcket längre och tycka synd om sig själv, nej då. Coffe och Nicole hade haft det mysigt när jag var borta och det hade gått jätte bra. Han hade till och med lyckats byta en sån där blöja män helst slipper byta. Stolt* jag blev.Nicole kanske har somnat nu. Har varit en ganska lugn dag för oss tre för ovanlighetens skull, inte allt för mycket trots. Nu är jag glad och mår bra. Nu sitter vi här och nördar igen. Han med sina manliga Ps2 spel och jag med min dator. Och nu har jag råd till cigg igen. Me happy!

Inga kommentarer: