söndag 5 juli 2009

Jag har mjölkproblem


Hej jag heter Amelie och jag är mjölkmissbrukare. Ja, typ som AA möten borde det finnas möten för oss som inte kan hantera mjölken. för oss som mår både fysiskt och psykiskt dåligt av den.
För oss som inte kan hantera vårt drickande. 1 glas gör ingenting men har man väl fått så vill man ha mer!
Jag älskar mjölk! Kall, chockladmjölk, kaffelatte, glass, smör,grädde och mjölkdrinkar med eller utan alkohol! MEN, jag tål inte det.
Och på många stadsfestivaler och kanske även de stora festivlarna, (vad vet jag) har ju börjat med mjölktält, för de som inte ska/kan dricka alkohol. Bra idé men vad ska vi andra stackare dricka då!?
Min mage får spel på mig om jag dricker mjölk/ äter glass, mer 50 cl i veckan. Och jag får spel på den för jag vill ha mjölk!
I love milk..

white russian

Inga kommentarer: