onsdag 20 juli 2011

Står väldigt stilla med både bloggandet och skrivandet

"Mitt genombrott" då en gång på våren 2010. Då jag insåg att skriva, det vill jag!

Tiden far i väg och det känns som jag har en stor sten som blockerar de ord som vill ut. Men nu har jag fått nog av att inte göra nåt, så jag har börjat motionera och samtidigt sugit in mig massa inspiration. Tyvärr så är min dator återigen krånglig och vill inte som jag och inspirationen och frustrationen krockar och det blir ändå inget nytt skrivet. Just nu är det precis så man orkar hänga med i Twitter.Detta har jag tänkt åtgärda. Förutom att bättra på min fysiska hälsa med motion och annan kost, har jag även införskaffat i en ny dator som är på väg. Så när allt överflödigt är borta och det nya är på plats, kan det vara så att jag kanske kan skriva så som jag en gång skrev, fast ännu bättre?
*Håll tummarna*

Inga kommentarer: