onsdag 13 maj 2009

Wonderbar dag, me happy !

I dag ca 11:30 så var äntligen den skriftliga delen i Naturkunskaps redovisningen äntlig färdig! Jag hoppas han blir lika nöjd med den som jag är. Visst känns det som jag missat något men ja nu är det gjort iaf. Vid 12:18 sa jag och Phille hej då till Coffe som åkte upp till Åmål över helgen. Sen bar det av hem till mig med grabbarna grus. Vi var alla rätt panka och hungriga, men lyckades styra upp en gemensam lunch bestående av varma mackor med makrill och smält ost. Det var geggit och gott och vi satt och njöt till gamla klassiker från yngre tonåren som vår youtubedj Kalle fixa fram. Vi hade en extra lång lunch med mycket skratt och allsång på låtar med backstreet boys m.m. Sen drog kalle och Danne till skolan medan jag och Phille som var färdiga där, drog till Olofström och gjorde ärenden. Vi kom lagom hem till att grabbarna skulle ta bussen och Nicole skulle hämtas. Vädret har varit underbart nästan hela dagen förutom 4 minuters regn.Vi var hemma extra tidigt men tiden har bara sprungit i väg. Jag har gett mig på att laga lax gratinerad med grönmögelost och honung som Alex gjorde sist och jag tror minsann jag har lyckats! Jag har snart uppnått min 1000:e låt på Lastfm.se, Nicole är rätt lugn i dag och solen skiner än. Kan det bli bättre?Ja lite, en öl och lite sällskap i kväll, gör nog denna dag till en super dag!

Inga kommentarer: