lördag 23 maj 2009

Försöker hålla styrkan uppe

Mina mediciner som gör mig desorienterad och får mig att känna mig konstant bakfull i 4 timmar, får mig att bara ge upp och vilja sova bort dagen. Men jag har en morot uppe. Holje Marknad, kvällstid. Coffe har tagit väl hand om mig hela morgonen och jag har till och med lyckats städa lite. Jag har nog lyckats få ihop ett gäng vi ska ta följe med till Olofström. Ja tror jag behöver lite händelser runt omkring för att jag inte ska tänka på smärtan och medicinernas biverkningar. Tro mig jag kan faktiskt ha kul utan alkohol och särskilt eftersom jag vet jag kommer få sjukt trevligt sällskap. Fick lite rapport från pappa innan. Nicole verkar ha rätt trevligt med honom i Tyringe. De har varit på tyringe dagarna och åkt karuseller och ätit glass. Hon kommer hit i morgonbitti och stannar nån timme innan hon drar vidare till Ronneby. I dag har de förresten stor fest för Nicoles farbor i Ronney eftersom han fyller 30 år. Fatta 30, grabben ser inte en dag äldre än 25!! Grattis i förskott!

Inga kommentarer: