måndag 4 maj 2009

:O

Gud denna dagen har bara runnit i väg. Det blev ingen fika utan en morgon cigg med kalle innan jag plötsligt fick reda på att phille skulle till doktirn så jag skjutsa in honom. Vi 3 tog en tidig lunch och då menar jag jätte tidig lunch. Vi hade till och med tid att ta en tupplur innan vi gick tillbaka. Väl tillbaka lura läraren oss ut i skogen för att titta på en insjö. jätte mysigt om det inte vore för att det var jätte kallt. Jag är helt slut efter all information om biotoper och dylikt. Beklaga mig för Jonas men han tyckte tobbe gjorde rätt i att dra ut oss i skogen så vi kunde röra på fläsket. Tack jonas, tack. Men men så är det när man lär känna såna friluftsmänniskor haha. Jag har varit fett måndagsdeppig i dag och orkar verkligen inte med mig själv i dag. Allra helst vill jag bara ut på en lååång promenad och rensa tankar genom att titta på en massa biotoper, men nej det är alldeles för kallt så jag går hellre hem och kryper ner i fosterställing i soffan. Försöker rycka upp mig med Massari-be easy (ReplayBeatz Reggaeton Remix 2006)....men det går sådär! Nej hämta monstret Puss hajj

Inga kommentarer: