torsdag 14 maj 2009

Min tur i oturs dagen fortsätter

Nej ingen familjehelg, den blir inställd. Fördelen är att jag har tvättat, diskat och städat som en idiot. Nackdelen är att jag har stressat sjukt mycket nu och lider av ångest, känner mig nedstämd och bara känner hur energin rinner av mig.Nackdelen är att mina helgplaner verkligen går åt pipan och jag var så inställd på att det skulle bli som jag ville att jag inte hade räknat med motgång. Fördelen med ensamheten är att jag hinner klura på min inlämnings uppgift och planera morgondagens skogsutflykt. Nackdelen är att jag då börjar tänka på att det bara är jag kvar som inte är färdig med redovisnings arbetet och då ångrar man att man inte gjorde den filmen man hade tänkt göra. Det blir inte alls som jag ville....ångest ångest ångest. fördelen med ångest är att alla märker att man mår dåligt och försöker då peppa upp en med fina ord som tex depression är bara ilska utan entusiasm. Tack för att ni finns, jag lovar att kämpa på så snart jag orkar. Men just nu vill jag bara skrika:Fruktansvärda konstiga dumma dag, ta slut!

Inga kommentarer: