tisdag 26 maj 2009

En enda lång dag med huvudvärk och smärta



Blev inga smärtstillande i natt, blev inga smärtstillande i morse, blev inga till lunch utan det fick vänta till lagom efter lunch. Eftersom jag kom på att jag kanske typ är känslig mot paracetamol skippade jag alvedonen och hävde bara i mig 2 tramadol. Ja det var ju latjo...NOT! Ingen smärtlindring överhuvudtaget. Huvudvärken är så brutal att jag börjar få lite smått panik. Jag och Philip upptäckte på nätet att man var nog tvungen att boosta tramadolen med alvedon för att få den där lindrande effekten. Nu måste ja ju bara vänta en si sådär 4 timmar till innan jag vågar kladda med det igen. Jag var på vårdcentralen och lämnade blodprov i förmiddags, typ månadens goda gärning eller nåt. Tyvärr så mosa tanten mina stackars vener som har fått vila sen förra veckan och huvudvärk och ömhet var ett fakum. eftersom jag skulle på en massa möten så unvek jag medicinen. Vill ju inte ut och snurra på vägen när jag inte riktigt känner jag kan lita på pillerna i trafiken. Träffa en handledare på arbetsförmedlingen och har fått nya krafter när det gäller att söka jobb. Än får jag inte ge upp. Fast just nu vill jag ge upp, känns som jag har tinitus i huvudet och värk i öronen och hjärtbalken ska vi inte tala om. Aj aj va plågsamt det är!

Inga kommentarer: