söndag 10 maj 2009

Fy för att gå upp tidigt på en söndag...

...men när jag väl tagit det där steget att resa mig från sängen ca 8:30 en solig söndagsmorgon som denna så blev allting rätt okej. Jag har en stor diskhög som väntar på mig, jag hade fått ett besviket sms från födelsedagsbarnet jag lovat att fira i helgen men sen kom jag aldrig, tankarna arbetar sönder sig på kommande veckas naturkunskap. Känns som när man skulle köra upp med trafikskolan om inte värre. Jag har ju gnällt innan om hur okreativ jag känner mig och nu ska vår lärare verkligen sätta oss (framför allt mig) på prov genom att bedöma oss på 4 dagars arbete. Ja ja kanske stressar upp mig i onödan men jag vill ju så gärna få godkänt! Jag skäms för att nästan aldrig har tid för mina kompisar hemma i stan, de kommer ju snart tröttna på mig om det här ska hålla på länge till. Här kan jag sitta och säga hur mycket de betyder och de skulle inte tro på det ändå. Usch jag längtar "hem" men jag hinner ju för tusan aldrig! Jag fick reda på i förrgår att Full moon festival i Tyskland är inställd detta året, detta året då det fanns en liten chans att jag kunde följa med. Tycker synd om alla veteraner som verkligen har sett fram emot detta. Men ja då kanske det blir lite mer stamp i Sverige i sommaren så jag kan rasta av mig. Free my spirit again ;)

Inga kommentarer: