söndag 17 maj 2009

En mysig dag

Nicole och jag käka lite frukost vid 9 sen låg vi alla 3 och mös en stund i sängen innan vi bestämde oss för att ta vårt pick och pack och vandra upp till internatet. Solen sken och luften var frisk. ganska perfekt för en dag ute. Vi käkade lunch hos Coffe sen la vi ut en filt utanför. Nicole lekte med en boll, Coffe läste en rolig bok och jag jobbade med projektet. Sen tog jag en minipromenad med nicole så hon kunde sova i vagnen i skuggan av huset medan vi fortsatte med läsandet och skrivandet i solskenet. När hon vakna gick vi in till datasalen och jag skrev ut de sista viktiga papperna inna vi gick till ICA och handlade middag. Det blev Pitbröd medköttfärs och lite smått och gott till. Vi hjälptes åt allihopa med städning och matlagning och efter maten var det baddags för nicole. Hon somnade rätt hårt redan vid kvart i nio och nu sitter jag och Coffe och tittar på film. Jag är jätte trött så det blir nog tidigt i säng för i morgon är en lång dag. Puss hajj

Inga kommentarer: