onsdag 27 maj 2009

redovisningsprojektet



Äntligen finns det tid, ork och möjlighet att fullfölja det jag skulle göra förra måndagen. Bilderna är inlagda och texten håller på att renskrivas. Känns ju segt att inte få nåt omdöme i naturkunskap bara för man hamna på akuten. Men trots att det har gått en tid sen jag skulle redovisa känner jag fortfarande samma anda inför att göra det. Huvudsaken är att Tobbe blir nöjd. Sen ska jag försöka få ner en utvärdering om hur min profil har varit under hela året. Orka minnas allt, men jag ska försöka. Lovade Philip att lämna in lite mer än 4 meningar i alla fall. Fick dessutom besked via mejl att mitt senaste sökta jobb har fått in ansökan och bearbetar den. Det är faktiskt ett av de få jobb jag sökt som jag verkligen känt mig intresserad av så jag hoppas ju på det bästa. Ekonomiskt sätt kommer det mesta lösa sig i sommar men man vill ju ändå ha nåt att göra. Så fort jag har läkt i magen ska jag vara hästskötare på ett dressyrstall och det ser jag verkligen fram emot. Nu e bara frågan vad man ska hitta på resten av denna dagen? hmm,,

Inga kommentarer: